Зміна постачальника (відмова від послуг компанії, пов’язаної з обленерго), ні в якому разі не несе для споживача ніяких ризиків несанкціонованого відключення. Відключити можуть в разі несплати за послуги розподілу по мережах обленерго. Ця функція залишається за споживачами. Наша компанія бере плату тільки за електроенергію, як товар.

Процес переходу від одного постачальника до іншого дуже простий. Споживачу потрібно лише підписати комерційну пропозицію і заяву на приєднання до нового постачальника. Далі все робить постачальник: повідомляє колишнього постачальника про перехід, домовляється з оператором систем розподілу про момент, коли цей перехід відбудеться.

Граничні значення дозволеної потужності в години контролю максимального навантаження на об’єктах споживача встановлюються на рівні дозволеної потужності.

Можливе оперативне корегування заявлених обсягів споживання як протягом року, так і протягом місяця поставки, з відповідною зміною сум платежів.
Особливо актуальна ця перевага для підприємств, обсяги споживання яких, в залежності від різних факторів, можуть різко змінюватися протягом місяця.

Обсяги споживання не лімітуються. Тобто, споживач має право споживати електричну енергію в необхідних йому обсягах (але не перевищуючи технічних можливостей електроприймаючого обладнання).
Відсутні штрафні та інших санкції за перевищення лімітів обсягу і потужності споживаної електроенергії.

Споживачі нашої компанії споживають електроенергію на комфортних умовах, не виплачуючи при цьому ніяких штрафних санкцій за перевищення потужності і / або обсягів споживаної електроенергії.

Для підготовки конкурентної пропозиції для Споживача, необхідно отримати погодинне споживання електроенергії за місяць та інформацію згідно нашого опитувального листа / анкети.
Для нас головний критерій — ціна, по якій електроенергія обходиться споживачеві. Для нас дуже важливо, щоб вона була мінімальною, і покупець не переплачував.
Тому у нас немає ніяких прихованих коефіцієнтів і відсотків.

1. Злісне порушення споживачем обумовлених умов оплати.
2. Різниця між заявленим і фактично спожитим об’ємом електроенергії більше 20%.
В такому випадку, постачальник несе фінансові збитки і для їх компенсації, може встановити надбавку до вартості РІЗНИЦІ.